En tur med bästavän.

Cattis ringde mig kl.13 och frågade om jag skulle till Dennis och när jag sa nej så började hon "joo, men det är klart du ska, åk dit och så hem imorrn" så jag var tvungen att fråga vad hon ville, haha. Hon bad mig följa med till Västerås, inte så lätt när bussen nere från byn går kvart över och ingen är hemma. Så jag fick ringa min farbror och han var snäll och skjutsade mig, eftersom att bussen åkte i samma sekund som vi kom fram, så var han ännu snällare och skjutsade mig hela vägen till Fagersta.

Jag och Cattis stack i alla fall iväg till v-ås och kollade vad tattueringen vi ska fixa när jag fyllt 18, skulle kosta. Men han kunde inte säga något om det, så Cattis får fråga i Eskilstuna istället. Eftersom att hon skulle dit.

Nu är jag i alla fall hemma, hungrig som en galningn. Och små nyfiken. För Dennis gör något hemligt idag. Om det är hemligt för mig eller alla, det vill han inte heller avslöja. Elak, haha!

Vad händer i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: natta

jaha? vad ska du tatuera? :-)



sv:haha

2009-03-21 @ 07:42:33
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: skoja inte :S

2009-03-21 @ 10:06:11
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0