Jag är hemma igen..

Tråkigt nog.

Igår när jag kom till Dennis (efter att ha fått ringa honom 2gånger, så att han inte sov) så sov han nästan hela kvällen tror jag. Men det gör inte mig något, då har jag något att titta på. Plus att jag glodde runt lite på tv åså.
Mot kvällen så kom hans halvbrors vänner och väsnades så då kunde inte Dennis sova mer, så då var han vaken å myste med mig i stället. Medans grabbarna som satt i köket bara tjatade om att vi skulle använda kondom :) Och att Dennis skulle fixa käk.

Idag så har vi mest myst eftersom att jag var tvugen att åka hem redan halv fem. Mikke, Makke och Ante tittade förbi och snodde lite internet å slogs med Dennis sen när dom åkt hemmåt så öppnade Dennis sitt paket och jag tror han blev nöjd? Han satte i alla fall på sig en av t-shirtarna (ja det var 2 t-shirts han fick) och ikväll ska dom ju kanske på fest. Så det är ju positivt (om han inte tog av den när han kom hem igen ;))

I vilket fall så är jag hemma nu, ska nog hoppa in i duschen nu. Sen ska jag väl glo på tv/film hela kvällen. Hoppas det blir askul utan älsklingen breve liksom.. Hur är eran helg? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0