Kort dag

Jag fick sluta ca 10 idag. Barnen har ju sin första rast 9.30 så då frågade jag min handledare om det var något speciellt jag kunde göra innan jag gick hem, för efter rasten skulle de ha idrott och efter det lunch - jag skulle gå hem till lunch egentligen.
Då gav hon mig några papper jag skulle kopiera och det tog ca en halvtimme sen var det bara att åka hem. Skönt! Har i alla fall nyss käkat lite och nu ska jag väl borsta mina tänder lite nogrannt och sen bär det av till v-ås till tandläkaren och sen ska jag försöka hitta på någon bra 18-års present till min älskling som faktiskt fyller redan på tisdag. Fasen vad tiden går.

Då när vi träffades, då vågade jag inte ens tänka fram till hans födelsedag. Var ju inte direkt så jag visste om vi fortfarande skulle vara tillsammans då, men jo ni. Det här håller finfint. Jag älskar min pojkvän.

I alla fall så ska jag som sagt borsta mina tänder nu. Ha det så bra alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0