Mycket att bry sig om när det ändå inte spelar någon roll.

Jag satt i Sälen med brudarna i lägenhet nr 710 och glodde på Sanningens Ögonblick på söndagen då vi kom fram. Det var en tjej som fick frågan "Älskar du Erik?" (hennes pojkvän) - Ett självklart ja var jag berädd på att få höra eftersom att de varit tillsammans i  två år. Men nej, hon svarade nej. Liksom va? "Jag vet inte om jag älskar honom". Vadå vet inte? Vet man inte om man älskar sin partner efter två år så är man väl inte tillsammans med människan?
Okej ja visst, man kanske har svårt att gå vidare, som hon hade som anledning, men två år? Hallå.
Ja, jag vet, sak samma när man älskar sin pojk/flickvän, men fan vad jag störde mig på det. Han älskade ju henne så hur kul är det för honom att säga "Jag älskar dig" och inte få något svar tillbaka? Stackars honom.

En sak till om förhållanden och saker. Jag satt och läste ur FRIDA idag och har ni tänkt på hur ofta alla kända personer vill hålla allt hemligt? Nej jag inte tillsammans med honom. Nej jag dejtar inte henne. Nej jag är inte gravid - min mage står bara rakt ut. Liksom varför neka? Sanningen kommer ju ändå alltid fram så varför fan inte bara säga sanningen, skäms dom eller?

Nog om mitt klagande kanske. Jag är bara onödig, men jag är på skriva-av-mig-humör, haha.

Amanda var dum nog att anklaga att jag ljög i mitt förra inlägg. Det är inte sant.
"JAG ÄR PICASSO DU ÄR EN COPYCAT!" - detta är lögn, picasso is me, copycat is Amanda, tihi (a)

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: haha men dom var ju bara töntiga och imponerade inte alls på mig :P

2009-03-30 @ 18:38:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHAH du kan ju alltid drömma ;-)

2009-03-30 @ 20:07:48
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0