Mycket gjort idag!

Skolan är över för lite mer än en vecka. Praktik består det två dagar av sen jävlar blir det Sälen!

Idag så började dagen i alla fall med att jag och min grupp på trafikkunskapen fick stå och tittade hur bilar blinkade i en rondell. När det var klart så började min "stug-grupp" planera lite om vad som kunde köpas idag, som ska med upp till Sälen. Så efter att vi hade haft idrott - body pump som jag förövrigt dog i. Och samhäll - prov som jag förövrigt kuggade sönder i. Ja, en perfekt dag.

Men ja, efter all skola, så blev det upp på stan och först köpa en massa godis till oss själva och sen mat och annat nödvändigt till hela gruppen. Känns bra att ha fått så mycket gjort idag. Så nu är det inte så mycket att tänka på längre, bara packningen. Haha.

I alla fall, så är jag sjukt pepp på att få komma iväg till Sälen nu. Kanske träffa älskade och saknade Elin där uppe också. Hoppas!

+ att jag längtar till annat också. Mys!

Kommentarer
Postat av: amanda

vad längtar du mer till då? :P

2009-03-18 @ 18:15:18
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: ja :D nej nu ska vi inte vara hemlighetsfulla,det tycker inte jag om :( men handlar det om dennis? haha

2009-03-18 @ 21:03:23
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0