Sälen är över!

Jag är hemma nu. Åker dock iväg snart igen.

Sälen var skitkul. Lägenheterna vi bodde i var toppenfina och bästa utsikten. Backarna var fina men jag var sällan där, ja vad gjorde jag i sälen egentligen?

Måndagen var det tur med längdskidor uppe på fjället. Låter sjukt tråkigt, jag trodde det skulle vara roligare än vad det var också. Men stolt är jag över mig själv, för jag klagade enormt lite och vädret sög på hemvägen. Men se, jag lever och är glad.

Snölekar var det igårkväll och det var toppen kul, haha. Lite barnsligt så. Så det ska vara, BF is the shit.

Snart åker jag till Dennis eftersom att jag saknar honom. Jag har inte brutit några ben för er som undrar, tyvärr Linneah. Men ja, bilder och mer skrivande kommer kanske typ.. på söndag eller så.

Ursäkta för dålig upptadering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0