Söndagar?

Ja vad fan kan man göra på en söndag? Hade det här varit en "normal" söndag så hade jag sovit nu, jag hade vaknat vid Dennis sida och jag hade fått jättegod mat runt fem tiden, sen skulle det sluta med det värsta - åka ifrån honom.

Det slipper jag idag. Åka ifrån honom alltså, resten upplever jag gärna varje dag. Men livet gör ju inte alltid som jag vill.

Jag önskar i alla fall att jag också bodde efter tågrälsen där nånstans, så jag också kunde ha varit på festen som var igår. För jag har insett att jag är festsugen. Jaja.

Vad ska alla hitta på idag: söndag? ♥

Kommentarer
Postat av: linneahhh

Sv; haha jag vet inte ;D han var bara det ;) as rolig kille haru iaf :D

2009-03-08 @ 12:48:11
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: linneahhh

Sv; ja fast inga som blev bra haha, var lite flr onykter ;D

2009-03-08 @ 15:15:49
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0