It's over my head..

Jag vet inte hur jag ska orka nu.

Jag ska komma på någonting. Jag ska skriva (&ev. berätta) om någonting som ska inspirera folk, på engelska, tills imorgon. Hur ska jag kunna komma på någonting nu när jag inte kan tänka klart för fem öre? Jag hatar dehär. Varför blev det såhär för? Jag vet inte. Får inte svar på det heller.

Jag försöker tänka ut något nu, något som ska inspirera? Men åh, det är nästan omöjligt för mig. Min lärare märkte ju själv att det inte fanns någonting i mitt liv som var nog intressant att skriva om. Men ändå måste jag göra den här uppgiften. Ja, jag fattar att hon inte kan låta en elev slippa undan, men hur lätt är det att komma på när det inte finns något att komma på? Bra fråga tycker jag.

Jag vill tacka min pojkvän för att du kan göra mig glad även om jag innerst inne inte är på topp. Jag är glad åt att du fick mig att le så fort jag kollade upp från mobilen igår. Allt du sa och allt du gjorde stärkte mig så sjukt mycket. Jag önskar att du kunde förstå hur mycket jag verkligen behöver dig. Det är lycka du ger mig, äkta lycka. Jag älskar dig för allt dehär. Du är bäst <3

Jag vill självklart tacka resten av dom vänner som ställer upp för mig, ni är grymt bra allihopa. Tillochmed er som jag inte känner fullt ut, ni finns och bryr er. Det är jag tacksam för, jag önskar bara att jag kunde tacka er nog.
(Amanada du räknas in bland dom här ;))

Ja, mycket kringlar runt i min hjärna just nu. Jag önskar bara att det var en normal helg, en helg utan Alla Barnens Dag så att jag kunde få åka och vara glad hos min älskade Dennis. Jag vet inte hur allt dehär kommer blir. Snälla..

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ;D det löser sig skaru se, det hoppas jag iaf !

2009-05-14 @ 17:01:13
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0