Jag älskar dig. Jag älskar oss.

Hur kan man sakna en människa så mycket efter bara några dagar?
(egentligen saknar jag honom så fort han inte är i min närhet längre, men ni fattar)
Jag vill verkligen vara hos Dennis hela tiden. Jag vill utan tvekan bo med honom.
Men jag vet att jag inte kan något av det.
Jag vet att vi måste ha egen tid, jag vet att vi varit tillsammans alldelses för kort tid och blablabla.
Nej ni. I min värld så skulle jag nog kunna tänka mig att flytta hem till honom,
bo där tillsammans med resten av hans familj.

Inte för att jag ogillar min familj, för det gör jag verkligen inte, men jag älskar att vara där.
Närheten av min kärlek, min pojkvän, mitt allt.



Texten är skriven av mig så kom inte å stjäl något nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0