My love is my life

Jag följde med bror hem igår, jag orkade inte ha en såndär tråkig kväll då jag bara skulle sitta och tänka och beklaga mig över allt jag måste göra. Så jag följde med honom och vi började med att titta på Eurovision Song Contest, efter en stund kom även Johan upp och gjorde oss sällskap och vi satt och drack lite innan vi stack ut på krogen. Trevligt hade jag och jag kan ju bara tack bror min för det.

Det är sånt jag behöver när jag mår såhär. Älskade bror, tack!

När jag kom hem runt 2-3 så var mamma fortfarande vaken så jag satt och pratade lite med henne innan jag sen kröp ner i sängen och skrev till älsklingen att jag älskade och saknade honom. (vilket jag fortfarande gör). Sen vaknade jag till vid 8 och hade fått ett svar och han sa detsamma till mig. Sen somnade jag om och sov lite för länge. Men så kan det bli.

Nu idag borde jag plugga, men hur pigg är jag på det egentligen?

Förhoppningsvis så blir det här bra snart. Jag vill att allt ska bli som vanligt igen. Jag hoppas att den veckan som börjar imorgon inte blir allt för jobbig. Och på onsdag pyser Amanda iväg till Grekland, om hon ändå bara kunde packa ner mig i väskan så jag fick komma bort lite. Btw så kommer jag sakna dig hela den veckan Mända :(

The reason that I don't speak, is that I'm waiting..

Kommentarer
Postat av: Elin =)

Det blev perfekt:D älskar min blogg nu<3<3<3<3<33

2009-05-17 @ 15:54:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: amanda

aw va snäll du är! :D du ska se min väska, den är redan rätt full så jag tror tyvärr inte du får plats :(haha. kommer sakna dig med!

2009-05-17 @ 16:16:13
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0