The sound of your heart

Jag är hemma igen, har inte skrivit på hela dagen eftersom att jag har fastnat vid annat. Jag kom hem runt halv sex och började då kolla igenom lite bloggar och min bdb. Tillslut hittade jag in på en blogg med en mamma som skrev om sin dotters död och deras väg tillbaka, sen hittade jag in till en annan mammas blogg, fast hon skrev om sin sons död.

Båda (tjejen 14 och killen 21) hade tagit sitt egna liv. Och jag blir galen, ärligt talat. Jag blir rörd av det som mammorna skriver. Jag blir så himmla ledsen. För tänk om någon jag kände skulle ta sitt liv? Det jag inte förstår är deras anledningar. Vad har dom för anledningar att ta deras liv när dom hade så bra liv?

Tjejen som skulle fylla 15 månaden efter var älskad av många, hade många vänner och ja, hon skötte sig bra och hade ett "perfekt" liv. Dock var hon sjuk, kanske psykiskt eftersom att hon 2månader innan sitt självmord började bo på barnpsyk.

Killen som skulle fylla 22 om sex veckor hade stort umgänge, flickvän, jobb, egen lägenhet och han levde även han, ett "perfekt" liv. Men, han hade ett spelberoende som dom tror ledde till hans död.

Jag vill inte avslöja mer för jag vet inte om det är någon annan som vill läsa? Mamman till tjejen och Mamman till killen.

Nej usch, jag tycker det är läskigt! Beklagar sorgen för de som misst sina nära och kära. Sina barn. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0