Then, if i wouldent know..

Jag är redan hemma, dagen bestod av nationellt prov i engelska sen hem. Skönt! Svenskan fick vi jobba hemma på, därför slutade vi alltså när man skrivit klart provet, vilket blev lite över 10 för min del. Skönt som sagt.

Så nu måste jag i alla fall plugga då, eftersom att man var tvungen att visa henne nästa tisdag vad man hade gjort. Det ska nog gå bra. Hur mår alla ni idag då? :)

I miss you like crazy and I can't survive one more minute without you. It's the true.
But I have to..

Kommentarer
Postat av: Cattiis

ah men vet inte om jag ska dit, fick höra massa idag igen och det skulle va rätt dåligt väder.

2009-05-07 @ 13:50:40
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0