This day is'nt my last one

Idag har det känts lite bra. Lite jobbigt. Men lite mer bra än jobbigt. Det är väl kanske bra?

I vilket fall så hade vi inte det muntliga skiten på engelskan idag, som tur var. För det har jag inte gjort. Sen hade vi inte så seriöst läxförhör på naturen heller, vilket jag trodde. Så ja, lite tur har jag allt haft.

När jag kom hem så hade min lilla kusin varit här och ritat åt mig. Eller rättare sagt skrivit. En flicka med massa namn runt om var det. Jättesött var det. Och nu eftersom att mamma skvallrade om att hon skulle sova hos mormor(farmor för henne) ikväll, så tyckte jag att vi skulle ta och åka dit.

Så nu ska jag äta sen bär det av hem till mormor, vilket är bra. För det var längesen jag träffade mormor också ju!

Kanske kan visa en bild på teckningen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0