Tired

Jag har inte fått mycket gjort idag. Jobbigt nog. Men det är för att jag inte har förstått så mycket, så imorgon på morgonen i skolan så ska jag sitta och plugga gärnet medans alla andra ligger hemma och sover. Buhu. Men jag tycker jag är duktig. Och det kanske är bra, då kanske tiden går lite snabbare, för just nu vill jag bara ha torsdag, sen fredag&helg!

Torsdag för att jag troligtvis pyser iväg till pojken än en gång då, sen fredag&helg eftersom att det blir att skoja runt med mina brudar i Avesta bland allt annat flummfolk, vilket jag längtar efter mycket nu. Har saknat mina brudar! Och då är även Amanda hemma ju! Så det ska bli skoj :)

Nåja, nu börjar tröttheten faktiskt komma smygandes, vilket inte är nå kul för sängen är inte så lockande när det inte ligger någon Dennis där och vill sova med mig. Eller ja, vill kanske han vill även om han inte är här, men jag tror ni förstår? I alla fall ni som har pojkvän. Saknaden är ju extrem redan efter att dom är utom synhåll! Hemskt..

Men men, ska nog käka något nu sen ska jag nog försöka sova så jag orkar med att plugga all day long imorgon. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

precis. Tyvärr finns det folk som inte gillar när jag är tsm me min kille.

2009-05-27 @ 16:41:20
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0