I'm alone now..

Min pojk åkte hem för två och en halv timme sen, vilket betyder att han alltså är hemma. Skönt att veta. Så han klarade sig oskadd. Dock mindre skönt att veta att jag få sova själv inatt, att jag är själv nu. Det känns lite konstigt.

I vilket fall så bestod fredagen mest av ehm, handla gotti och glo på idol. Sen vet jag inte om så mycket mer hände. Igår så stack vi upp och kollade när bror körde bil och sen åkte vi hem och värmde oss vid elementet för det blev kaaaaallt! Grattis bror till 6:e platsen i alla fall ;) Aa sen umgicks vi mest med varandra / mamma å pappa framför tv:n.

Annars vet jag inte, inge speciellt har väl hänt. Myst, skrattat, flyttat sängen lite hur som, stökat till på mitt rum. Men baby var ju snäll och städade också så. Btw så har jag kommit att jag och Sebbe är allt annat än normala. Liksom jag minns inte ens om vi pussats normalt en ända gång mer än när vi pussades hej och hejdå. Hm.. typ äckelpussar sen har jag typ sagt "iiiiiiisssssssch" efter varje puss. Jag har låtit som en bebis hela helgen och jag fattar inte hur Sebbe fortfarande kan tycka om mig, men glad är jag för det!

Imorgon = sovmorgon! Är lika med, kila lite tidigare till Fagersta med Amanda och gå till UM, sen ska vi börja kl. tolv och sen har vi typ en och en halv lektion sen slutar vi. Efter skolan så blir det till att brumma till Västerås i think? FÖRSÖKA fixa legg och mor ska kolla efter något till mig, hihi.

Och ja, Amanda ville att jag skulle uppdatera, men nu blev inte dehär precis det roligaste inlägget? Jaja, klaga inte!
 


Sebastian Karlsson, du är den ända för mig. Jag älskar dig så sjukt jävla mycket

Kommentarer
Postat av: ida

lugnt :) inget speciellt, dusjälv? :)

2009-11-08 @ 21:21:42
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0