It's worth it.

Jag sa att jag ville skriva något. Men vad? Here you go..

90 tonårsfrågor

FRÅGOR OM ALLT OCH INGET
Namn?
- Evelina
När fyller du år? - 10:e Novemver
Några piercingar? - Öronen ja
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, linne, tröja åså
Vilken årstid är bäst? - Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna bredvid Min Sebbe.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är jag.
Vad är du bra på? - Jadu, finns nog något
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med Sebbe!
Vem vet allt om dig? - Dennis är nog den som vet mest.. änsålänge.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Oj, alla är roliga ju :D
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla
Vem är mest partyprisse? - Typ AnnIrene kanske
Vem är den du helst har filmkväll med? - Gänget :)
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Cattis....
Vad har du gjort? - Vart på praktiken
Har du varit glad idag? - Mjo duger
Har du varit ledsen idag? - Lite
Har du gjort något bra idag? - Jarå
Vad ska du göra nu? - Ta lite popcorn å cola
Har du gjort något dåligt idag? - Vet inte jag.
Vad har du ätit idag? - Frukost, muffins, lunch, mat, kladdkaka, youghurt, gotti osv.
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Ja
Vad händer imorgon? - Samma som idag.
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - Nej
Vad har du för trosor/kalsonger på dig? - Ett par typ hipster?
Hur ser de ut? - Grå med en svart rand med mindre färgglada ränder i
Är du hungrig nu? - Ne tror jag inte. Tjock. Btw, ska hämta kladdkaka nu när jag är klar.
Vad är klocklan just nu? - 19.10 (.12 enligt datan)
Vilka sidor på internet är du inna på just nu? - Bloggen, bdb, facebook & msn
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - Hurtful - Erik Hassle
Vad gillar du för musik? - Massa och lite till

FRÅGOR OM DIN FAMILJ
Vem står dig närmast?
- Alla, maybe bror J då.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det har jag ju :)
Vem är farligast i din familj? - Jag.
Vem ser roligast ut i din familj? - Alla? Vi är ju släkt. Samma kött och blod.
Vem är coolast? - Jag&John
Har ni något husdjur? - Nej endast lånehunden Lollo, min bebis.
Vem har du mest gemensamt med? - Bror John
Vem står för underhållningen? - Jag och John igeeeen.
Vem sover du oftast med? - Ingen. I sånna fall John om jag festar där kanske :p
Roligaste kvällen med familjemedlem? - När alla är samlade oftast :)
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Ehm, 15-20 min sen? Halvtimme?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Ehm, igår eftermiddag :p

KÄRLEK/FÖRHÅLLANDE
Är du kär just nu?
- Ja lite och lite till.
Är du singel? - Nej tusan heller.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske, när jag ser det hända.
Har du kysst någon idag? - Nej :/
Är du romantisk? - Kanske kan vara.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Mjo har hänt
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Dennis
Hur länge höll det? - Almost 9månder
Hur länge var ditt kortaste? - Det pågår fortfarande ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Med min Sebbe mår jag bäst :)
Är du en bra pojk/flickvän? - Fråga Sebbe :p
Vem sov du senast bredvid? - Min älskling
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
När fick du din första kyss? - Minns jag inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Typ 17 och 25 eller nå
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nejfan :p
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Tror jag inte du :p Kanske dagen innan jag dör då jag varit gift med personen i 70 år :p
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Sån stil som jag inte bryr mig om. Jag faller för killen inte för stilen ;)
Sebastian Karlsson, det gör så sjukt ont. Jag saknar dig så det gör ont. Tro mig..

Kommentarer
Postat av: annirene

sup och svälj, trevlig helg ;D

2009-11-17 @ 21:23:50
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0