Just so you know

Sitter på praktiken, som vanligt. Vaknade imorse och var allt annat än pigg. Sjukt trött är jag idag. Känns inte så bra när man sitter i klassrummet och gäspar hela tiden. Men men, vad ska man göra liksom? Skit samma, nu vill jag först och främst ha onsdag, för då ska jag och bror min åka över till Västerås och hitta på något. Sen på torsdag så jag ska leka med pändy, vilket gillas för nu var det ju ett tag sen vi sågs. Saknar ju äcklet <3 Sen är det fredag och det betyder uppsala!

Så ja, den här veckan kommer nog gå rätt fort, I hope :) Men ja, lektionen kallar!

Kommentarer
Postat av: sofie

gud vad fin blogg du har :D

2009-11-23 @ 12:50:00
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0