Ninas Resa

Sitter på praktiken. Igen. Sista dagen den här veckan, rätt skönt. Med tanke på att dagen är helt lat. Men men, nu har ungarna rast, i ungefär en kvart till. Jag passar på att läsa lite ur våran svenskabok - ninas resa. Själv fattar jag ingenting hittils. Någon annan som läst den?

Skit samma. Lär försöka läsa klart den i alla fall, har två veckor på mig nu och jag är inte ens halvvägs, långt ifrån. Inte ens en fjärdedel tror jag. Okej, kanske borde ge upp att bara läsa på rasterna? Utan även läsa hemma. Men svårt att göra det när den inte är så bra, i alla fall  inte i mitt tycke.

Vilket fall, efter rasten har dom idrott sen är det dags för lite food. Men vad är det för mat idag då tro? Vore ju gott med typ pannkaka? Mums. Jaja, sen är det slut för idag. Med andra ord har jag typ 1 timme och 45 minuter kvar? Hm.. Tror jag :p

Men ja, nu ska jag läsa vidare. Skriver när jag kommer hem. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0