Rain

Igår for jag iväg med bror min till Västerås, skulle ju försökt hämta mitt legg också, men det gick ju mindre bra eftersom att klockan gick lite snabbare än vad tragiken gjorde. Men i vilket fall blev det lite vandra runt i affärer, och med mig hem gick jag mest småplock. Så som galgar, sängben och ett par hörlurar. Så ja, nu är jag lite nöjd.
Och imorse vaknade jag till av ett sms där det stod ungefär
"Godmorgon älskling:) Och grattis på oss som firar två månader idag <3 Helt underbart:) Puss älskar dig."

Ohja, fan vad bra vi är älskling. Jag älskar dig.

Och idag efter praktiken blir det nog, antar jag, att leka med Amanda. Ska bli skönt och det är bra också, för då blir det helg lite snabbare. Jaja, nu ska jag klottra ner lite mer på min praktikuppgift så hör jag av mig när jag kommer hem.

Hejhå.

Kommentarer
Postat av: John

Tragiken?.. du menar inte Trafiken =)

2009-11-26 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0