Snart snart!

Har slutat för dagen, men som vanligt är det mycket att göra så jag blir kvar ett tag.

Igår, då blev det i alla fall en heldag i skolan. Jag trodde det skulle bli snäppet jobbigare än vad det var, men nej, det var inte nå jobbigt alls faktiskt och dagen gick fort. Gratis pizza fick vi och smaskade på lite bulle under kvällens gång också. Gott. Sen fick vi ju självklart ha supersnygga t-shirts på oss. Vilket jag kan visa sen när jag kommer hem. För jag sitter ju som sagt i skolan fortfarande.

Nåja, skönt nog så kommer min sötnos hem till mig imorgon och stannar hela helgen. Blir supermys, för jag saknar honom som en liten hare eller något. Nej, jag saknar honom sjukt mycket i alla fall. Min snygging <3

Men nej, nu ska jag skriva ut lite papper, sen ska jag kanske ta mig ner till BF och låna en överstykningspenna eftersom att dom är dom ända som verkar ha sånna. Borde nog köpa mig en egen. Men ja, ska kila nu. Ha det super!


Sebastian Karlsson, kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

Jaa (; jag tycker hon är snygg ;D

2009-11-05 @ 14:12:14
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0