Soon..

Goddag. Idag blev det prov. Jag kanske får ett G? Vem vet. Det får vi se om fyre veckor.

I vilket fall så stack jag och fikade med bästaste Cattis efter skolan, det var ju typ 100 år sen. Men imorgon blir det i alla fall en kväll med mina tjejor. Men i vilket fall så fick jag ett sms om att min pojk var påväg hit under tiden jag satt där med henne så jag tog närmaste bussen hem och nu är jag hemma. Får se när han kommer nudå. I vilket fall så kanske vi ska på bio ikväll och vem vet, Amanda och hennes pojk kanske också ska med? Det hänger lite på Victor dedär.

Men jaja. Nu ska jag sluta skriva och kolla runt lite tills baby kommer.


Sebastian Karlsson, snart är du häääääär ♥

Kommentarer
Postat av: ida

okeeeej :)

2009-11-13 @ 18:50:55
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0