Tjenixen!

Idag blev det hälsodag i skolan. Började med att försova mig, slänga i mig en macka och fick skjuts till skolan. Sen kom man till skolan, då började vi med morgonsim - med tända ljus och så. Sen efter det var det meditation och en nyttig frukost. Kul att jag tål alla nyttiga grejer bara :) Sen var det bodypump - mina ben är döda. Sen var det dags för lunch och min sallad var inte så jättemums för det var alldeles för lite tonfisk. Efter lunchen var det dags för massage och sen skulle vi haft yogo, men det skulle vi istället ta efter praktiken så vi hoppade direkt över till avslappningen. Sen slutade vi för dagen och då for jag och Amanda till Avesta.

Där shoppade jag med mig lite kläder hem, och ett par örhängen. Det är alltid kul. Nåja, nu ska jag ta och försöka komplitera min hälsorapport och skicka in den så Johanna blir glad, den här gången :)

Så ja, hejhej!


Sebastian Karlsson, min älskade ♥


Kommentarer
Postat av: ida

jaha, vart bor du då? :)

2009-11-12 @ 20:07:47
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0