26:e Oktober

Godmorgon människor.

Imorsen vid 4 smet Sebbe upp ur sängen och iväg till jobbet. Sen dess har jag alltså legat själv här. Fast när jag vaknade så hade jag i alla fall fått ett sms där det stod "I dag e det 1 månad älskling <3", stämmer bra det! :)

Vi firar alltså en månad och här sitter jag och vet ni va? Jag tror jag börjar bli sjuk, för min hals känns konstigt. Det är ju rätt sämst om jag ska vara ärlig.

Men shit samma, jag har inte så mycket att skriva om. Ska väl försöka pallra mig upp och få i mig lite frukost. Sen kanske jag ska försöka plugga lite.. Om man orkar? Men jo, lär försöka..



Kommentarer
Postat av: amanda

grattis :)

2009-10-26 @ 18:57:52
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0