De tre vännerna och Jerry

Dedär var dagens tystsagda ord. Ungefär :)

Haha, ja jag är ju normal.

Skolan idag blev lugn. I våran grupp så blev det inte nå "måla fjäll-landskap" utan istället ska vi vara smarta och bara ha en overhead som står och lyser upp på ett lakan istället. Ja så får det bli. Men bara för att vi inte hade något att göra i våran grupp då, så blev det typ hjälpa andra / "lata" oss lite. Efter lektionen stack jag i alla fall upp och käkade med mina kära vänner och sen for jag ner till gymmet med Amanda och Carro. Så duktiga som dom är. Själv satt man ju liksom vid datan, men så kan det vara.

Jag nöjer mig väl med min träningsverk från igår så.

Efter att dom gymmat klart så stack vi upp till Pickaboo och kollade lite, kanske köpte något också, vad vet jag? ;) I vilket fall så försöker jag leva upp till Amandas ord just nu, jag försöker skriva. Men jag är tom på ord.

Känslo-ord snackar jag nu. Jag tror att min pojkvän är såpass bra att jag inte kan hitta ord längre. Det suger ju :/ Inte att han är bra utan att jag inte kan hitta ord, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0