love game

Nuså Amanda. Här kommer ditt efterlängtade inlägg :)

Inte för att jag har så mycket att säga eller så. Men Amanda och jag har blivit lite peppande blogg-stöd till varandra för att bloggarna ska hållas igång tror jag, haha.

I vilket fall så blir det att hoppa över sovmorgonen imorgon också eftersom att jag och Amanda måste ta oss till skolan med bil (mamma&pappa ;)) eftersom att våra busskort ska användas till endast tåg imörra då. Det kommer nog bli super med en dag i Västerås bara jag och Amanda. Har vart rätt mycket fram-och-tillbaka-skit den senaste tiden om allt från privata saker till skolgrejer. Och det är ju inte det lättaste. Så jag tycker att jag och Amanda ska ha kul imorgon. Hon ska t.ex köpa nya skor medans jag ska klippa mig. Vilket veeeeerkligen behövs.

Hoppas det blir fint bara så jag slipper åka till min sötnos med fult hår, men han skulle ju inte kunna säga att det var fult utan han skulle säkerligen bara säga "det är fint" sen skulle han påpeka att det är huvudsaken att jag har något hår kvar - för ja, han säger att jag inte får raka av mig mitt hår.

Men erkänn ni tjejer, ibland vill man verkligen det? Haha fast fan nej, jag skulle aldrig klara det. Usch så man skulle se ut. Undra om jag skulle se ut som en kille? ;p

Shit samma. Ska bli mys att få komma till min älskling också så jag får tänka på lite annat för en helg. Har blivit rätt mycket tänka ända fram till studenten och grejer redan nu. Kryssningen bokas imorgon, därefter behöver man som tur va inte tänka på den nå mer. Men sen då.. balen, vem ska man gå med? Klänning? Hår? Omg.. att jag ens försöker tänka på det. Men förhoppningsvis så "lottar" Emil fram mig till sin bal-date nu, vore ju bra så man har någon att gå med. Sen är det studentmössa och studentklänning som ska fixas också...

Ibland önskar jag faktiskt att jag var kille.. jag tror inte någon kille tänker på allt dehär redan? Liksom, hår, smink, kläder? Haha nja :p Så ja killar, var glad att ni fick det kön ni fick ;) Det är mycket fördelar ni har.

Ibland vill jag verkligen vara kille. Vore mycket enklare då ibland..

Men vore jag kille skulle jag dock inte fått min Sebbe och det vore ju sämst. Så nej, jag vill vara tjej :)

Men nu har jag nog skrivit lite lagom mycket och nu måste jag borsta mitt hår och dricka lite. Man blir törstig av popcorn. Men jaja, Snyggebastian är min bästa och Amanda är min bruscha <3

Sen har Elins bebis inte allls kommit än, envisa jävel. Men snart så :D


Kommentarer
Postat av: amanda

jippie ett inlägg :D kommer bli kuligt imörrn!

2009-10-08 @ 21:06:01
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

jaa min lilla bebis är verkligen envis:O vad ska vi göra??<3333

2009-10-08 @ 22:43:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Pauliina

ja det kanske vi gör :P

2009-10-09 @ 07:57:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0