Om jag tänker efter

Faktiskt. Jag och Sebbe firade ju en hel månad igår. Även om en hel månad inte är allt för mycket. Men ändå, fan vad fort tiden går..

Liksom själv tycker jag att det var typ igår som jag gick med mitt bultande hjärta fram mot honom och skulle säga hej. Jag tycker det känns som om det var igår allt hände för första gången. Som om det var igår jag sov med honom för första gången. Som om det var igår jag fick min första kyss. Men nej, fel. Det var som sagt, en månad sen.. lite mer till och med.

Jag vet inte hur det funkar. Att tiden går så fort liksom.

Jag är visserligen glad. Nu har jag "bott" här hos Sebbe och hans familj sen i fredags. Vilket har gjort att jag och Sebbe nu mer kallar hans rum för vårat rum. Ja, så är det när jag är här. Är jag här är allt vårat. På något vis. Lite sött är det ju faktiskt ;p

Men det är inte så lätt för mig, att förstå att allt dehär faktikst är sant. Ännu en gång sitter jag och tror att jag drömmer pga. kärlek. Men jag antar att ni ser att jag inte drömmer. Jag kanske är den som ser det mest, med tanke på att det är jag som upplever allt. Jag har ju liksom myst mig till söms tillsammans med min älskade Sebastian, varje natt sen i fredags. Visserligen somnade jag nog innan jag ens hann pussa honom godnatt mellan lördagen och söndagen. Men det är sånt som händer ibland det också.

I vilket fall så har de två senaste mornarna bestått av att få några pussar innan han sticker ut i köket och käkar sin frukost, sen kommer han tillbaka och pussas lite till. Sen har han stuckit till jobbet. Sen så har jag, som nu, fått sysselsatt mig hemma hos honom tills han kommer hem. Sen somnar vi tillsammans efter en stund igen. Känns på något vis som om det är såhär det ska vara. Eller ja, kanske inte att vi ska bo hemma hos hans föräldrar.. men ;)


Jag vill bara säga till dig älskling, att varje dag som går nu, så blir min kärlek bara starkare och starkare för dig. Det är dig jag vill ha och jag vill att det ska förbli såhär. Dom femton milen som är mellan oss, dom kan dra åt helvete, för min kärlek är lika stark oavsett avståndet mellan oss. Det är sant. Jag vill att det ska förbli såhär, du och jag. Sebastian ♥ Evelina. Förstår du?

Du måste komma ihåg att varje ord jag säger är sanning, du minns det va? Du har väl läst texten jag skrev? Haha. Åh.. kan du inte komma hem från jobbet NU? För jag saknar dig.

Jag älskar dig.


We gotta fight fight fight fight fight for this love
We gotta fight fight fight fight fight for this love
We gotta fight fight fight fight fight for this love
If it's worth having it's worth fighting for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0