One day at home

Nu är jag hemma från min kära pojkvän. Kom hem igår kväll runt tolv och var som tur var skapligt trött så jag hann inte tänka så mycket på att det var tomt. Men jo, tomt var det. Usch. Kändes helt hemskt att åka därifrån igår ju ;o

Och idag läste jag på facebook att: Igår kväll åkte Evelina hem till Norberg igen. Tom Ragge, katten, märker att det är nått annorlunda. Han går o letar efter henne.

Så hade Sebbes mamma skrivit imorse eller när det nu var. Stackars lilla Ragge då ;p

Men nej, nu sitter jag här på mammas och pappas data, jag tänkte vara lite halvnörd och spela the sims 3, eftersom att jag knappt spelat det nå alls sen jag fick det, det känns ju inte så snällt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0