puss på helgen

I fredags så stack ju jag med Amanda och Carro till Pickaboo, där köpte jag lite godis och när jag kom hem skrev jag ett A4 med maaaaasssa text, sen slog jag in allt i två paket (dom ni antagligen såg på en bild lite tidigare i fredags/lördags?) sen var allt klart.

Lördagen kom. Jag letade rädd på Sebbes mammas mobilnr och skrev sms att hon skulle se till att hålla honom hemma. Vilket inte var så svårt eftersom att det var lite utav en "bakisdag" för honom då ;) Sen skrev jag i alla fall, busig som jag är, på msn till Sebbe "nu ska jag till v-ås men skriv sms om du vill prata med mig ;)". Sen satt jag i bilen och efter ett tag fick jag ett sms "hur går det?" och jag sa bara "är snart framme så". Sen frågade han lite vad vi skulle göra där och jag sa bara att mamma och pappa skulle kolla efter något till altanen som vi håller på att bygger. Så smart var jag.

Knack knack, sen stod jag hemma i Sebbes vardagsrum mitt framför honom. Inte för att han såg så förvånad ut. Men jag tror han blev det ändå. Sen öppnade han sina paket sen käkade vi mat allihopa (jag och mina föräldrar och Sebbe och hans föräldrar + lillebror) efter maten blev det fika och sen skulle vi åka hemmåt men det slutade med att pappa sa "du kan ju sova kvar om du vill så kan vi hämta dig imorgon". Jo men tack för det. Jag spenderade alltså hela lördagen och hela söndagen med min älskling. Allt blev super!

Allt från att komma på hur mycket vi passar varandra (Våra händer, hans armar runt mig, mitt nagellack mot hans bruna hud, ja, allt passa super - som Sebbe sa "det var nog meningen dehär";)), till att kö tummbrottning, till att bara ligga och mysa. Även om han kittlades en del också men. Jajja ;D

En toppen helg med mitt bästa hjärta och förresten så fick jag ett superfint halsband av hans mamma också! Jag har inte alls någon aning om varför, men ändå. Fint var det. Ska lägga ut bild på det när jag kommer hem :)

För just nu sitter jag i skolan och BORDE plugga, men jag har skjutit upp det. När jag kommer hem ska jag ut och springa 15min sen lite annan skit-träning sen ska jag plugga. Blir nog suppeeeeer ;) Förutom att vädret suger - regnar det så skiter jag dårakt i att springa, tyvärr..

Om 15min ska jag tillbaka till klassrummet också. Jag och AnnIrene sitter i bibblan och skrattar en hel del. Eller ja, nu är vi rätt tysta. men nyss så råkade jag bara hicka lite. Då började hon(vi) skratta. Det var liksom inte ens kul, för det hördes knappt :/ men men, haha, är man trött så är man :D

Kommentarer
Postat av: annirene

haha "för att biblioteket ska vara trevligt så håller vi ljudnivån lågt" :D

2009-10-19 @ 18:02:39
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0