PUSS

Sitter hemma hos älsklingen nu, fortfarande. Han är iväg å kollar på nån bil tror jag han sa. Jag var lite för trött för att hänga med så jag fastnade kvar här hemma.

I vilket fall så blev det att umgås med hans kompisar i fredags när jag kom hit, trevlans var det. Och Sebbe bjöd mig på en romantisk middag tillsammans med han grisiga vänner på MAX ;) Och jag måste få lov att säga att dom är jäkligt snälla. Så jag trivs kanon med allt sällskap här. Vilket känns ännu bättre. Sen igår när vi vaknat och så så åkte vi in till IKEA och kollade lite. Myste i alla sängar och Sebbe lekte att han bodde i vissa kök. Drack kaffe och så. Haha.. typ. Sen bjöd Sebbe på ännu en romantisk middag. En korv med bröd för 5:- på IKEA ;) Coola grejer.

Sen mot kvällen så blev det i alla fall party. Trevligt sällskap och allt. Så det blev en lyckat kväll. Sen åkte vi hemmåt och jag var såpass trött att jag somnade med kläderna på, då är det illa. Haha.

Men jaja, skit samma. Nu ska jag sluta skriva och smyga in på facebook istället. Tänkte bara visa att jag lever ;)

Jag älskar min Sebastian Karlsson, du är bäst älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0