Sötnöten själv = Sebbe pojkvän!

Okej om jag tänker på Sebbe när jag ser en bil eller bara när jag har honom i tankarna.

Men eftersom att man har en söt pojkvän så har ju han lagt märke till(på en natt) att jag alltid vill sova på två kuddar. Med andra ord så tog han fram en tredje kudde till sin säng när jag skulle komma dit och sova och? Vad får han att tänka på mig? Jo. "Den 3:e kudden". Haha söta jäkel.

Liten grej. Men att människan liksom tänker på mig bara för att den där kudden ligger där låter så mysigt på något vis. I mina ögon är han alltid söt och mysig men nu kanske ni också får en lite bild utav hur han är mot mig. Nu kanske ni får en bild av vad det är som gör att jag verkligen inte kan låta bli att tycka om honom.

Och om inte dedär räckte med söthet så är det ju så att han passar på att sova på dendär kudden nu när jag inte är där eftersom att den påminner så mycket om mig, hihi pyssötan!

Hoppas jag inte dregglat på den då bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0