You're all I have when the world comes down on me.

Seg dag idag. Började med att gymma - där jag självklart inte alls gjorde så mycket. Sen efter det så kom jag och min lärare fram till ett "träningsschema" till mig så att jag får röra lite på mig. Och nej, inte för att jag är tjock eller så utan mer för att jag bara sitter stilla hela dagarna. Så nu ska jag typ ut och springa på måndagar sen ska jag ut och gå på onsdagar sen ska jag springa lite på fredagar igen. Sen ska jag även träna lite typ armhävningar å shit. Haha. Ska bli kul å se om jag kommer hålla mig till dedär. Hon ska i alla fall skriva upp vad det är jag ska göra så får jag det på torsdag sen, höhö.

Ett lycka till?

Jag och Amanda satt i alla fall och jobbade med historian på håltimmen så att vi kunde gå hem tidigare och det resulterade i att alltså åka hem en hel timme tidigare, vilket är mycket, även om det egentligen inte är så mycket ;p

Och imorse då? Vad hände då om inte det snöade? Jo, allstå inte hemma hos mig, men hos min pojkvän. Liksom jaja. Välkommen :) Dock inte så jätte välkommen, för jag vet vad snö innebär för min pöjk. Sladda sladda å sladda lite till och jag vet att han kommer tvinga in mig bakom ratten men jaja, vore väl kanske positivt å dö med honom vid min sida då? Som tur är så är det ett tag kvar tills det kommer SÅ mycket snö. Så än behöver jag inte oroa mig för att min älskling ska volta lite till och ev. skada sig själv och inte heller behöver jag vara rädd för att dö än. Men snart så..

Men skit samma. Nu har jag skrivit lite onödigt igen. Jag vill på tal om inget alls till Eskilstuna också, köpa kläder till Elin & Jockes söta lilla tjej sen vill jag åka hem till dom och hälsa på :) Saknar ju Elin också <3

Och Cattis glöm aldrig att du är min bästa vän, du har varit "min" i ett år och vi var tajta långt innan det också. Du vet att det är du och jag. Snart fyller jag 18 och då kommer allt efterlängtat på en gång. Du glömmer väl inte? I alla lägen så finns jag för dig <3


Sebastian Karlsson <3

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: eller hur ! jag vill att hon ska vara kattunge hela tiden ju, haha :P

2009-10-13 @ 19:56:59
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0