a new love in town

Godmorgon!

Idag vaknade jag och var lite ledsen för att jag inte hade fått något sms så jag vände mig om och tänkte sova lite till, då pep telefonen och självklart var det ett sött sms så nu är jag såklart lika glad idag med :D

Men men, nu börjar det närma sig "gå till bussen", och där ska jag sitta och vara pluggis, tjoho! Kan ju behövas med tanke på att vi har prov direkt på morgonen, religion.. ge mig ett lycka till? Hoppas ni håller tummarna, för det lär verkligen behövas..

Men nä, nu ska jag väl fixa klart det sista och vänta på att mamma är klar i duschen så jag får borsta mina tänder också. Ha det fint :)


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

det gick ju sjukt bra på provet men det sög ju

2009-09-14 @ 16:03:10
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0