Amanda tjatar...

..om att jag måste uppdatera, så here you go.

Och Sebbe var ju söt å påpeka det nu med men :p

I vilket fall så är det nog nå fel på min kropp nu för tiden, jag är hur trött som helst och min mage är konstig. T.ex så har den gjort ont nästintill hela dagen idag, vilken inte är så kul. Tänk om jag typ är på väg att på magsjuka? Värsta kul liksom, får det säkert på fredag!

I alla fall så är det 3dagar kvar till Elins beräknade födsel på snutten och jag verkar tydligen vara den ända som tror att h*n kommer på den dagen h*n ska ;o Är det något fel med mig då eller?

Skit samma, förlåt(speciellt till A&S) om dehär blir världens tråkigaste inlägg men jag har ont i magen och jag är trött och jag måste plugga. Med andra ord - jag orkar inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Drick te om du är pajjsig i magen :D

det funkar! lite iaf :)

2009-09-23 @ 19:59:40
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

Jag tror inte h*n kommer på lördag =( kommer gå över 2 veckor =( <3333333

2009-09-23 @ 23:21:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0