change my mind

Goddagens.

Jag förstår egentligen inte nyttan med fredagar för mig. Jag har en ända lektion. Men det är en bra lektion, man tänker till och man går alltid där ifrån glad. Med tanke på att det är båda 3BF-klasserna så är det ju också positivt, för vi har inte varit allt för mycket tillsammans med dom. Så det är brabra.

Efter lektionen stack vi i alla fall upp och åt maaaaasssa pannkakor, mums! Ja, jag är typ kär i pannkakor kanske. Sen efter det stack jag med Cattis till jobbet som vanligt och ja, förlåt baby för att jag skrämde dig. Men jag stod ju faktiskt bara där, inget att vara rädd för ;) Hahahahah! Jag älskar dig bästaste <3

I vilket fall så kanske jag ska försöka plugga lite nu, har tre ämnen som ska fixas lite smågrejer i, så jag lär väl fixa det då. Men men, önska mig lycka till på religions"provet" som är på måndag, jag fattar ju liksom ingenting. Buhu..


And now people.. one day.


Kommentarer
Postat av: Anna

Skolans pannkakor är fett med goda! =D

2009-09-11 @ 18:35:50
Postat av: CattisEriksson

haha men omg du får inte stå bakom mig sådär när jag bara hade dennis i huve å hade glömt dig, fast jag älskar dig ändå :) <3

2009-09-12 @ 22:32:56
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0