It's gonna take a lot to drag me away from you

Vad ska jag säga idag då? Ja det var ju en bra fråga. Egentligen kan jag väl sitta och skriva hela dagen, om endast hur glad jag är. För ja, jag är glad idag med. Men ni kan vara lugna, jag tänker inte skriva hela dagen. Jag tänker bara informera er om att jag lever och att jag är lika glad idag med. Även om jag kanske inte sitter och skiner som en sol varenda sekunde men, haha. Det vore lite jobbigt för mina käk/kindmuskler. Hihi.

I vilket fall så ska jag väl försöka plugga till dedär religionsprovet som vi ska ha imorgon, Cattis har varit snäll och förhört mig lite både igår och idag. Men jag vet inte jag. Kommer inte gå bra, nejnej. Usch. Krångligt dedär med Islam ;p



So baby don't think twice
If you feel what I feel
Trust your heart, do what I do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0