Ooh I'm in love

Haha jahapp, då var fikat med Dennis och Cattis över. Cattis var dock lite elak och lämnade mig och Dennis rätt mycket själva, men ja, gumman min är söt <3

I vilket fall är jag hemma nu, med en pirrande mage och nu vet jag inte riktigt varför. Kanske för att jag försöker övertala Sebbe om att få komma dit idag istället för att han ska komma nästa helg. Jag orkar inte riktigt vänta tills i Oktober så jag vill ses nuuuuuuu. Eftersom att jag på något vänster saknar honom.

Skit samma. Får se hur det blir med dedär. Jag är ju envis så det blir säkert asbra. Förutom nervositeten men, haha. Måste ju träffas för att den ska försvinna ;p

I vilket fall så ska jag väl sluta skriva, för jag borde typ duscha, eller aa, jag vill duscha. Varför vet jag inte. Men jaja, vi hörs. Kanske nån gång mer idag, kanske nån gång imorgon. Vi får se :)


<3

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: haha förstår det :P men den var iallafall riktigt bra tycker jag :)

2009-09-19 @ 16:21:51
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0