Runaway

Nu tänkte jag visa lite smakprov på hur Emil såg ut igår på skolfotot eftersom att jag såg bilder inne på Cattis blogg.

 
Klickbara bilder

I vilket fall så har det varit en rätt lugn dag, började med Individuella valet där jag har träning och hälsa tillsammans med brudarna och ja, jag har ju sämst kondition så jag höll på att dö. Annars var det lugnt. Efter det så hade vi en till lugn lektion där jag bara satt och babblade med Cattis och Orren tills vi fick sluta tidigare.

På håltimmen så var jag ju med Cattis till jobbet så hon fick jobba och ligga i cancerhuset medans jag fotade allt som lyste blått.

 
Klickbara bilder

Nåja, som vanligt inget att säga. Dock stör jag mig på att jag väger 49,8kg. Helt ojämt! Jag som hatar ojämna siffror, haha. Men men, ska duscha nu så jag får tiden att gå så snygg kan komma in på msn.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0