Story of the day

Tjen.

Idag har dagen varit seg men ändå gått rätt snabbt på nå vis. Efter en dag med en skrattande Amanda i skolan så fick vi skjuts hem till mig utav snälla Malin. Jag och Amanda började med att kära ner oss lite i Lollo eftersom att hon är så mysigt söt. Sen efter det nördade vi lite data och spelade lite kort ända tills klockan närmade sig åtta då vi satte oss framför idol, så klart. Och jag hoppas Erik går vidare ikväll - kanske inte så mycket att hoppas på med tanke på att han är sjukt bra, men ändå. Haha.

Nä, ska nog försöka få i mig något ätbart nu sen måste jag skriva ett till sms till pojken min, han kansk... svarade ju på mitt tidigare sms nu så ja precis. Så jag ska väl svara på det sen sova. Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0