Sweet!

På sista lektionen idag så hade vi riktigt kul. Jag, AnnIrene, Orren och Carro. Eftersom att vi var så sjukt superbra på tennis. Vi skrattade oss igenom hela "matchen" som vanns utav AnnIrene & Carro. Men som Orren sa:

Dom vinner inte över oss för att dom är bra, utan för att vi är dåliga &
vi vinner inte över dom för att vi är bra, utan för att dom är dåliga.
Alltså är vi inte bra nån utav oss :)

Skit samma, fick skjuts hem av Amandas mamma och så fort jag kom hem så stoppade jag i mig lite mat eftersom att magen börjat kurra en hel del vid det laget. Och nu när jag skulle logga in här på bloggen så såg jag en stor mysig&söt nyhet - Stina-Lee har fått sin bebis. Och åååh. Elins bebis måste också komma snart! Jag vill också kunna mysa med en bebis ;) Haha.

Men det är lugnt Amanda, jag ska inte lura S om att jag är gravid, för jag har redan avslöjat att jag hade lust att göra det - han höll med, det var inte snällt. Hihi (a)

Och AnnIrene, (+ alla andra som inte fattade) det skulle stå "JAG ÄR FRISK!" inte "JAG ÄR FISK!" i förra inlägget ;D


Kommentarer
Postat av: annirene

haha tennisen var fan skitkul :D ni är bara dåliga förlorare för att jag ocg carro vann :P

2009-09-24 @ 20:05:09
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0