The way you make me feel

Jag tror jag ska sluta slå vad med sötsebbe om saker å ting för nu blev jag helt blyg så vi får se sen hur det blir när vi ses. Men ett vad är ett vad och så jävla farligt är det ju inte, bara jag som är för kär för att våga. Hur nu det går ihop?

Men aa, sova kanske? Finns inget å göra vaken nu ;)

Det sköna är ju att jag har soooovmorgon och ännu skönare, eeeeeeen lektion! Hihi. Dock kanske jag sover hos Cattis imorgon då hon alldeles förgäves måste ha sällskap för att hon ska palla med natten. Baby, jag vet hur det känns. Förra fredagen var jag i samma situation vet du <3

Men jaja, ska tvätta bort sminket nu sen hoppa i sängen, sweet dreams people.


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

haha jaa jag måste ha din hjälp baby <3 å du kunde sova hos mig så kom hiiiiiiiiit <3

2009-09-17 @ 22:25:58
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0