This love

Tjaba tjoba.

Nu är jag hemma. Har visserligen varit det sen halv fem tack vare att Carro var snäll och skjutsade mig hem, med tanke på att hon fick körkort igår. Bravobravo!

I vilket fal så gick jag hemifrån idag utan att ha käkat frukost - med flit. Dock kändes det som om jag hade glömt något när jag gick och inte hade fått i mig frukost liksom. Men eftersom att vi skulle få frukost på Träning&hälsan, så skulle vi inte käka någon hemma. Vi skulle få lära oss lite om vad som är en nyttig frukost och sånt. Och sen fick vi hem ett papper där vi VARJE dag ska skriva VARJE grej vi äter/dricker i en vecka. Aa.. frestande med tanke på att jag äter hela tiden! Haha.

Får försöka dra iväg Sebbe till något nyttigt matställe i helgen så att jag inte sitter och tjockar i mig massa cola och godis, mohaha. Haha nä, vi skulle äta som vi brukar, så jag ska inte fuska nu ;) Desutom brukar jag inte vara sån jätte godisråtta.

Jaja, nu ska jag väl försöka plugga lite, idag igen! Och sen ska jag väl typ.. äta lite ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: ohh vad mysigt=D men ni kan kolla nån mysig film och sådär=D <3333



JAG VILL HA BARN IDAG (a)<333333333333333

2009-09-22 @ 20:51:26
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Det ska jag absolut ha! :D

2009-09-23 @ 15:25:36
URL: http://pauliinak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0