Home (:

Blev en dag med min mor i Västerås. Hon var visst sugen på att åka dit med tanke på att pappa sa nej om att åka hela vägen till Västerås bara för lite smågrejer men då blev det så hon och jag stack iväg ensama istället. Köpte mest smågrejer. Typ på ÖB och sånt. Men men.

Jag som hade tänkt att min dag skulle bestå av plugg, men då får det bli imorgon eller något istället då kanske. Men ja, nu ska jag nog kolla facebook sen stänger jag ner här innan jag tar mina varma mackor och sen hoppar i säng. Egentligen brukar jag redan ligga i sängen vid dehär laget men jaja, kan ju inte bli så alla dagar.

Anledningen till att jag nu för tiden lägger mig kl nio är nog mest för att jag trodde att jag skulle vara mindre trött i skolan, men har det blivit så? Nja inte riktigt. Men jag håller mig till att lägga mig kl nio ändå. Jag tycker det är skönt att komma i säng i tid i alla fall. Plus att jag inte sover bort hela helgerna längre heller bara för det :)

Men nåja, godnatt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0