I love that guy

Idag är det Tisdag. Bara Tisdag. Jag vill liksom ha Fredag. Helg. Men ändå inte.. Det suger att det är projekt om exakt en vecka. Idag är jag inte ett dugg pepp på det och ja, jag blir bara mer och mer nervös.. Orkar egentligen inte ens skriva. Är så sjukt trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det är ju ännu en anledning till att jag faktiskt vill ha helg. Även om helgen gör att jag kommer ännu närmare Tisdagen :(

Nog om mitt tycka synd om mig själv. Förutom att jag också längtar lite extra efter mina studentmjukisar idag också för nu är det bara fler och fler som går med dom.. bajsa på er, speciellt Carro&Amanda :)


Du är inte värd mer tårar..




Ännu en från studentfesten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0