In school

Sitter i skolan nu. Denna håltimme som förut bestod av fika består numer utav att tjejerna har matte och jag sitter själv, buhu. Men men. Jag ska därför spendera den här timmen med att plugga lite nödvändigt. Får se hur det går, men det går säkert bra.

Förövrigt så är det sol ute idag med, det är mer än toppen. Fast jag tycker ändå att det fortfarande är lite kallt ute då det tyvärr blåser.

Dagen idag började i alla fall med att ha Träning&Hälsa, vi pratade lite om stress och kollade på någon snabb film. Sen fick vi sitta i små grupper och diskutera några punkter. Jag och Sara hamnade i en grupp och jag märkte att fan jag är nog inte stressad så jävla ofta med tanke på att jag inte ens hade något svar på frågorna. Jo visst, jag kan stressa upp mig lite om det är mycket i skolan och så. Men annars är jag fan aldrig stressad, typ. I alla fall såpass sällan att jag inte vet vad jag har för tecken på att jag är stressad. Haha.

Men nej, nu ska jag ta och kolla runt lite och ta tag i pluggandet. See ya!

Skrev dehär inlägget när jag satt i skolan tidigare idag men det publicerades tydligen inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0