Måndag

Exakt två månader kvar till studenten nu, lite blandade känslor där.

I vilket fall. Helgen bestod av mys och lite fest tillsammans med bror min. Sebbe var ju här så han var självklart också med. Sebbe och John satt och socialade sig hela kvällen så det känns ju bra att dom kan prata med varandra i alla fall. Nåja.

Vet inte ens vad jag ska skriva. Var nyss uppe och rotade i lite kartonger från mitt gamla rum, hittade en hel del grejer och tog ner lite som jag kände kunde vara kul att ha, men vad ska jag göra med allt det andra? Blir nog typ att kasta det. För jag har låååångt ifrån plats för allt dedär plus att jag inte ens tror dedär var allt och då var det ändå fem-sex kartonger, hihi.

Nåja. Nu ska jag lyssna igenom lite gamla skivor som jag hittade med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0