Pictures and stuff

Det blev en lyckad kväll igår. Till en början var det jag, Carro, Amanda, AnnIrene, Cattis, Linn och hennes pojk (ja han heter Tomas:p). Vi käkade årets första grillade mat ute på den soliga altanen, helt underbart. Och inte gjorde det så att man längtade direkt mindre till sommaren heller. Men i vilket fall, sen begav vi oss in för att det började bli lite kyligt. Med tiden ramlade det in mer och mer folk och det blev mer och mer kul. Nåja. Jag tänker inte säga mer utan visar istället bilder! :)


Men min data är ju för seg så jag lägger upp resten på min bilddagbok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :D

2010-04-25 @ 17:30:33
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0