Someone like me, someone like you

Idag är det måndag och jag vill ha fredag, typ NU!

I vilket fall så gick dagen rätt slappt och fort idag, vilket är bra. Vi pratade en del om den muntliga delen till det nationella provet i Svenska B. Jag kan ju direkt säga att nej, jag är inte ett dugg pepp. Jag har blivit glad om dom sa SKRIV ett tal inte att vi skulle stå och verkligen hålla ett tal. Det är ett prov, därefter kan man inte skämta bort saker som man kan under vanliga redovisningar. I och försig så hatar jag att prata inför folk så det är ju en extra anledning till att dehär nationella kommer ta död på mig...

Amanda, Carro, Evelina och Johanna (i min klass) fick även sina kläder som beställdes tillsammans med studentmössan, idag. Detta gjorde ju inte direkt att jag längtade mindre efter mina. Surt att dom inte kommer samtidigt bara säger jag. Bara för att jag beställde senare, fy och usch :( Mina mjuka och gosiga kläder.. tror jag att dom är i alla fall.. haha.

Imorgon är det simning på träning och hälsan så jag kanske borde ta och raka mina ben så inte alla svimmar av och drunknar i vattnet? Haha, så rolig jag är..


Bild från studentfesten i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0