This is the day!

Ja ikväll smäller första studentfesten av, skönt att jag till och med fick hem min studentmössa idag då. Nu kanske det i alla fall börjar kännas lite som om jag ska ta studenten snart. Inom två månader liksom. Ja, jag borde ju ha en liten känsla av det med tanke på att min studentklänning hänger här hemma och väntar tillsammans med min studentmössa.. ojoj.

Nåja, ikväll är det som sagt studentfest då. Som tur var så slutade vi lite tidigare så jag och Amanda lyckades hoppa på en buss som gick en timme tidigare så skönt var väl det. Nu är bara fråga i vilken ordning jag ska fixa allt. Det som behövs är sminka mig, fixa håret, packa och käka. Troligvis så tar jag det i ordningen; Håret, mat, smink, packa? ;) Lät bra. Ja då är det dags att fixa håret nu då. Ses väl kanske ikväll ;) Beroende på vem som läser min blogg vill säga..

Och Sebastian älskling, jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0