Besök

Nyss åkte Elin och Jocke hemåt, de var snälla nog att stanna här och ge mig lite sällskap i en timme. Trevligt :) Såklart toppen att träffa bästavän men vi lär snart ses igen, för lite egentid med roliga grejer att göra :)

Nåja, min kära familj lär väl komma hem snart. Hoppas jag? Mamma gissade på en timme när jag pratade med henne men hon lär ha haft riktigt fel med tanke på att det gått två timmar nu.. När dom kommer lär vi i alla fall börja med att stoppa mat i magen, så jag hoppas dom kommer snart för jag börjar bli hungrig. Annars får jag väl laga mat själv idag också då.

Men nej, nu ska jag runda av detta onödiga inlägg och istället vänta på min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0