Goodbye

Nu har min fina vän åkt hem. Vi har mest glott på film hela helgen. Eller på One Tree Hill - ja Elin har ju börjat glo på den serien så eftersom att hon fick lov att sluta kolla mitt i ett avsnitt när hon skulle till mig, så kollade vi klart på det avsnittet plus några efter också.

Självklart vart jag då helt sugen på att kolla på dedär igen. Jag slutade ju titta förut när det liksom inte finns några fler avsnitt att ladda hem. Ja, får man kanske kosta på sig att köpa allt någon gång då? Eller varför inte bara önska sig det, det är ju trots allt inte så himla långt kvar tills jag fyller år. Värdelösa nitton.

Sen när jag satt och tittade bland alla mina One Tree Hill avsnitt så upptäckte jag att de första avstnitten på säsong 1 var puts veck. Undrar vem som kan ha lånat dom?

Förresten, på tal om fylla år. Min pojke fyller tjugo om två månader (- en dag). Vad kan man hitta på åt honom då? Första steg är kanske att hitta något till våran ett års dag. Åh :)

Nåja, nästa helg ska det bli utgång med tjejorna. Dock nykter för min del för jag har inte lust med något annat. Helgen efter blir det till och pysa till baby, äntligen! Kan inte säga annat än att jag saknar honom, en månad är liiiite för länge för våran smak. Illa illa. Bara två veckor kvar..

Skit samma, resten av dagen idag ska nog gå till att ha Final Destination-maraton. Kul liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0